banner_di_pagina

pruduttu

Linea di pruduzzione automatica di biscotti, torta, pane, panetteria, pane, Pita, fornu à tunnel

Descrizzione breve:

A pruduzzione di biscotti implica quattru prucessi principali: mischjà, furmà, coce è rinfriscà. Per fà sti prucessi, avete bisognu di apparecchiature basiche per a trasfurmazione di biscotti, cumpresi miscelatori, formatori/taglierini è forni.


  • Materiale:Inossidabile
  • Gamma di temperatura:0-400 ℃
  • Dimensione di i vassoi:400x600mm
  • Energia:Gasu/elettricità
  • Dettagli di u produttu

    Etichette di u produttu

    E nostre macchine per fà biscotti sò dotate di a tecnulugia più recente è di materiali di qualità per assicurà a massima efficienza è a facilità d'usu. Sì sì un panettiere espertu o sì appena principiatu, sta macchina pò risponde à tutti i vostri bisogni di fabricazione di biscotti. Cù a so interfaccia faciule d'utilizà è i paràmetri persunalizabili, pudete pruduce facilmente una varietà di biscotti cù una consistenza è una struttura perfette ogni volta.

    Dunque, chì equipaggiamentu aduprate per fà biscotti ? A nostra macchina per fà biscotti vene cun un mixer putente chì vi permette di mischjà facilmente tutti l'ingredienti necessarii per a pasta di biscotti. Hè ancu dotata di macchine di taglio di precisione per dà forma à i biscotti in forme è dimensioni perfette, è ancu di un sistema di nastri trasportatori per una cottura è un raffreddamentu senza intoppi. Sta macchina tuttu in unu simplifica u prucessu di fabricazione di biscotti eliminendu a necessità di parechji equipaggiamenti, risparmiendu tempu è sforzi.

    E macchine per fà biscotti ùn solu simplificanu u prucessu di pruduzzione, ma assicuranu ancu una qualità costantemente alta di u pruduttu finale. Dite addiu à i biscotti cotti in modu irregulare o deformi perchè e nostre macchine garantiscenu uniformità è perfezione in ogni batch. Ch'è vo preferite biscotti tondi tradiziunali o biscotti di forma delicata, sta macchina pò trattà tuttu cù precisione è cura.

     


    Scrivite u vostru missaghju quì è mandateci lu